KampaniaAdopcje buldożków
Opis kampanii:
Kupując koszulkę bądź torbę z tej kampanii sprawisz, że ich świat stanie się lepszy
Stowarzyszenie Adopcje Buldożków zostało zarejestrowane w grudniu 2011 roku. Od samego początku działalności naszym celem jest ratowanie pokrzywdzonych przez los zwierzaków, głównie buldożków i mopsów. Te, które przebywają pod naszą opieką, to ofiary pseudo hodowców traktujących je jak maszynki do zarabiania pieniędzy, nie mających pojęcia o genetyce, ulepszaniu i zdrowiu rasy. Wymagają stałej kontroli weterynarza, specjalistycznych karm i drogiego leczenia nieuleczalnych chorób spowodowanych wadami genetycznymi, a także materiałów higienicznych. Gdyby nie ciężka, zespołowa praca dobrych ludzi, wiele z tych słodkich mordek, które tak chwytają za serce, nie byłoby już na świecie. Dzięki nam nowe domy znalazło prawie 500 buldożków, mopsów i innych zwierzaków, a gdyby nie nasza działalność wielu nie miałoby szans na zwyczajne, godne psie życie.
Opieka i leczenie naszych podopiecznych są kosztowne, stąd pomysł zorganizowania kampanii „Fashion Victims”, która ma na celu pozyskanie funduszy dla zwierzaków przebywających pod opieką stowarzyszenia. Kupując koszulkę bądź torbę z tej kampanii sprawisz, że ich świat stanie się lepszy.
TWÓJ JEDEN GEST MOŻE ZMIENIĆ WIELE !
KUP KOSZULKĘ BĄDŹ TORBĘ I POMÓŻ BULDOŻKOM !
Zysk ze sprzedaży zasili konto stowarzyszenia i w całości zostanie spożytkowany na naszych podopiecznych!
Dlaczego nasza koszulka jest wyjątkowa? Ponieważ jest symbolicznym podziękowaniem za wsparcie psów z naszego stowarzyszenia. Wysokogatunkową koszulkę z nadrukiem wykonanym metodą sitodruku warto podarować bliskiej osobie, by przekazywała dalej ideę pomocy. Lub zatrzymać sobie na pamiątkę :) Jeśli chcesz pomóc w inny sposób lub zaadoptować psa prosimy o kontakt bezpośrednio ze stowarzyszeniem:
https://www.facebook.com/adopcjebuldozkow
http://www.adopcjebuldozkow.fora.pl
Gdyby nie ciężka, zespołowa praca dobrych ludzi, wiele z tych słodkich mordek, które tak chwytają za serce, nie byłoby już na świecie.