Gwarancje i reklamacje

Gwarancja jakości


Na wszystkie produkty oferowane na stronie MojaKampania.pl dajemy 100% gwarancji. W przypadku stwierdzenia tak zwanych wad jakościowych np. nie ten rozmiar, błędny nadruk itp. bardzo prosimy o kontakt a na pewno znajdziemy jakieś satysfakcjonujące rozwiązanie. Koniecznie zapoznaj się z poniższymi punktami.

Wymiany, Zwroty, Reklamacje

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot towaru bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Pieniądze zostają zwracane przelewem na podane przez Klienta konto. 
  2. Jeśli dokonują Państwo wymiany towaru ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony. 
  3. Jeżeli zamierzają Państwo dokonać wymiany prosimy bardzo o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów. 
  4. Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:
    1. nr. zamówienia 
    2. informację na jaki towar dokonać wymiany 
    3. dane kontaktowe - mail i nr telefonu 
  5. Możliwość wymiany oraz zwrotu towaru nie dotyczy produktów "spersonalizowanych", indywidualnych wykonanych prawidłowo, zgodnie z zamówieniem. 
  6. W przypadku wadliwych towarów lub błędów w zamówieniu, gwarantujemy ich wymianę na inny towar w razie możliwości magazynowych.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
    1. Zwrócimy poniesione koszt odesłania towaru do nas przelewem na wskazane w przesyłce konto bankowe w terminie max 7 dni roboczych. 
    2. Odsyłamy przesyłkę na nasz koszt. 
  8. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt. Wadliwy towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać do nas pocztą 
  9. Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa zamawiający. 
  10. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z Naszej winy, lecz z winy osób trzecich, sklep zastrzega sobie 28 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji ( złożenie reklamacji na poczcie, odpowiedź reklamacyjna)